wtorek, 2 lutego 2016

Moja pasja !





HEJ !

Od ponad pół roku mieszkam z moim kochanym M. w naszym wspólnym gniazdku.
Podwórko jest jeszcze w sumie w budowie. Na wiosnę najważniejsze będzie wyrównać teren tzn. nawieść trochę ziemi oraz postawić płot dzielący dwie działki (naszą i kuzynki). Mimo to rosnie już u nas parę iglaczków, jeden krzew, 2 pigwy, brzoskwinia i 2 orzechy. Powoli moja pasja ogrodnicza się rozwija i nabiera tępa. Ciągle sobie planuje jak bym chciała,  zeby wyglądał nasz ogródek. W sumie moim głównym celem jest stworzenie a'la skalniaczka :). 

===========

Moje zainteresowanie to nie tylko ogródek odobny ale też roślinki domowe, doniczkowe. Najbardziej jednak uwielbiam jak chyba wiekszość z nas Storczyki. 
Mój Storczyk :) Kwitnie u nas po raz drugi.

  •  Mam też wiele innych pięknych kwiatów, którymi będę sie z wami dzielić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz